אם יש לכם אתר ואתם רוצים להתחיל לפרסם אותו ברחבי האינטרנט, להגביר את החשיפה למותג ולהביא לקוחות חדשים רבים תוך שיפור המוניטין והמיתוג של החברה אתם בהחלט רוצים להתחיל להשקיע בקידום אתרים. "מדובר באחד התחומים המרתקים ועם זאת המרגשים והמעניינים בתחום הפרסום הדיגיטלי" אומר לנו דניאל מסטר, בעלי חברת מסה מדיה ומומחה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי.
מהי המטרה של בעל העסק בקידום האתר בעסק?
כאשר בעל עסק מקים אתר חדש הוא רוצה להביא קהל חדש לאתר ולקוות שחלק מהקהל הזה ירכוש מוצרים באתר או ישאיר פרטים כדי להתעניין בשירותי החברה. כדי להפוך גולשים ללקוחות יש מסנן שיווקי שלם שהם צריכים לעבור וככל שנקפיד על כל שלב ושלב במסנן השיווקי ונזרים תנועת גולשים איכותית יותר לאתר כך המסנן ילך ויתרחב ונוכל לזכות באחוז המרה גבוה יותר באתר שבין גולשים ללקוחות ובכללי להביא לעסק יותר לקוחות מהאתר שלנו. פרסום באמצעות קידום אורגני תסייע לנו בכמה מישורים:
● הבאת קהל גולשים איכותי לאתר. קהל שמחפשים משהו בגוגל ומגיע לאתר שלנו ולא גולש שסתם רואה "על הדרך" פרסומת שלנו ונכנס אליה בהתלהבות של רגע.
● הגדלת המוניטין של העסק – להופיע ראשון או בין הראשונים בגוגל משפר מהותית את המוניטין של העסק בעיני הגולשים והקהל הרחב. אם אתה בין הראשונים כנראה שאתה טוב במה שאתה עושה ואולי אפילו חברה גדולה, סמכותית ואמינה בתחום. במיוחד אם גוגל ממצבת אותך כעסק אמין.
● מיתוג – מיתוג העסק להתמחות בתחום מסוים, בנישה ספציפית בתוך התחום שבו היא עוסקת או ספקית מובילה של השירות באזור מסוים בארץ.
כיצד גוגל מדרגת אתרים כיום?
האלגוריתם של גוגל שמחשב כיצד אתרים ימוקמו בתוצאות החיפוש כולל מאות פרמטרים שונים, כאשר גוגל סודית מאוד לגבי רוב הפרמטרים ומשחררת מפעם לפעם טיפים והדרכות חשובות לגבי טיפים שלהם להתאמת האתר לפילוסופיה של גוגל. מקדם אתרים מקצועי כבר מכיר היטב הרבה מהפרמטרים, בעל הקשרים והמשאבים לבצע את עבודת ה-seo על הצד הטוב ביותר וכמובן על הדרך גם נשאר מעודכן כל הזמן לגבי החידושים והעדכונים השונים.
עדכוני גוגל והחשיבות של עבודה עם מקדם אתרים מקצועי:
גוגל מבצעת מאות עדכונים בשנה לאלגוריתם שלה וזאת כדי לשפר את האופן שבו היא מציגה תוצאות חכמות ומועילות לגולשים שלה. מרבית השינויים הם מינוריים ואין תנודות גדולות מדי בדירוגים אולם פעם בשנה-שנתיים גוגל משחררת עדכון ליבה גדול שבמידה ולא תהיו מוכנים אליו ולבצע את ההתאמות הנדרשות במהירותם אתם עשויים לספוג ירידה חדה בדירוגים. משום כך חשוב לעבוד עם מקדם אתרים מקצועי שחי את התחום וידע לבצע את הפעולות הנדרשות להתאמת האתרים והחזרתם למסלול הנכון גם עבור האתרים שלו וגם של לקוחותיו.