מיתוס חמישי: SEO – תגיות META חדשות יסייעו עם הפצת תכנים ברשת
מה אמרו: גוגל הציגה כמה META תגיות חדשות. התגית "Syndication-source" מאפשרת לאתר המקורי להגיד לגוגל שהם המקור המקורי של התוכן שנמצא באתרים אחרים. זה מאפשר בנוסף לאתרים המפיצים להגיד לגוגל מאיפה השיגו את התוכן. התגית "original-source" מאפשרת למפיץ התוכן לתת קרדיט לאתר האורגינלי על התוכן שלהם.
מי אמר: גוגל.
אמיתות: אממ, נמוכה.
ניתוח: אולי כדאי להמתין עם התגיות האלה קצת.
מה לעשות: בכל פעם שמנוע חיפוש מספק תגית ספציפית או תכונה שמטרתה לסדר תוכן משוכפל או בלבול בלינקים, תברחו. כל תגית שמתיימרת להתאים לאיך מנועי חיפוש מקבלים את התוכן שלך, אפילו אם זה ממנוע החיפוש עצמו, זה חשוד. ואחרי הכל, גוגל זו גוגל, לא היינו ממליצים לסמוך בעיניים עצומות על ההמלצות שלהם, לפחות ללא בדיקה מקיפה לפני.
יצא לכם להשתמש בתגיות הללו? על איזה תגיות אתם שמים דגש על מנת לשפר את הקידום שלכם?
(הרעיון המקורי לפוסט נלקח מהבלוג Conversation Marketing)