אז… כיצד הולכת להיראות השנה הקרובה בשיווק המקוון?

השנה הקרובה בשיווק המקוון

שלום לכולכם,

מזה זמן רב שאנו חושבים על הדרך האופטימאלית בה נוכל לסייע לקוראינו, המומחים יותר והמומחים פחות, לצלול פנימה אל תוך עולם השיווק באינטרנט ביתר קלות.

במיוחד בשבילכם, וגם קצת בשבילנו, החלטנו לתעד את המסע למעמקי השיווק באינטרנט באמצעות ארבעה עמודי תווך עיקריים בהם נתמקד:

1. שיווק ופרסום באינטרנט - נכתוב על אסטרטגיות וטקטיקות לשיווק מקוון, על תכנון ועל בקרה, על ניתוח נתונים למנהלים והבנת טיוב של קמפיינים.

2. שיווק ופרסום ברשתות חברתיות – נכתוב על מטרות במדיה חברתית, על בנייה ופיתוח של קהילה, על אינגייג'מנט, על אינטראקציות ועל מיקור קהל, וגם, על איך מודדים טוב ככל הניתן כמה פעילות כזו מכניסה.

3. קידום אתרים במנועי חיפוש – נכתוב על טיוב (אופטימיזציה) של האתר עצמו ומחוצה לו, על דרכים בהם ניתן למדוד את פעילות המקדם, ועל אסטרטגיות קידום שונות.

4. סיפורי מקרה שיווקיים – יכללו מקרים שונים משלושת עמודי התוכן (שיווק ופרסום באינטרנט, רשתות חברתיות וקידום אתרים) ויסקרו קייס סטאדי'ס, חלקם מצוינים וחלק פחות טובים, בשאיפה ללמוד מהם מה יש לעשות (או: מה אין לעשות) ותמיד כיצד להשתפר הלאה.
כאן אנו זקוקים לעזרתכם :) איזה סיפורי מקרה מעניינים אתכם? על מה הייתם רוצים לשמוע?

חיפשנו דרך לסייע למנהלי שיווק להכיר את שלל הכלים הקיימים בבואם לשווק באינטרנט. לכן, אנו מתחילים במסע ומזמינים אתכם להצטרף אלינו. מטרת העל שלנו היא ליצור ספרית תוכן ראשונה מסוגה, המרכזת את כל התכנים הרלוונטיים למנהלי שיווק באינטרנט, מקצה לקצה במקום אחד.

באמצעות ספריה זו יוכל כל מנהל שיווק להיכנס בקלות לג'ונגל השיווק המקוון. אנו מתכוונים לתת פה כלים למנהלים – חכות, לא דגים. כלים אמיתיים למדידה של פעילות שיווקית מקוונת בעזרתם יוכל כל מנהל שיווק למדוד ולהבין מהם הכלים השיווקיים העומדים לרשותו, מה ואיך מתכננים אסטרטגיית שיווק מקוון, ועוד. נשאף לתת כלים שאינם תלויים בפיצ'ר כזה או אחר של פלטפורמה מסויימת, אלא הבנה רחבה יותר של הפעילות הנכונה בפלטפורמה והכלים לתכנן, למדוד ולשפר את אותה פעילות.

הבהרה: לא נלמד את המלאכה עצמה, לא נעשה פה קורסים, לא נלמד פה איך מקימים עמוד בפייסבוק ולא איך מצלמים וידאו. לא נלמד פה איך ומאיפה בונים קישורים לאתר ולא איך בונים עמוד נחיתה. אבל כן ניתן לכם את הכלים למדוד מה האפקט השיווקי של כל אחד מאלו.

מטרת הפוסט הזה היא לספר לכם על העומד לבוא ולהזמין אתכם לקחת בו חלק.

נשמח לקרוא את דעתכם.

אם יש לכם רעיונות לפוסטים בכל אחד מהנושאים המדוברים, נשמח לשמוע אותם.

אם אתם מעוניינים לקחת חלק ככותבים פעילים בספריית התוכן, צרו עמנו קשר.

נשמח לדעת איזה נושאים הכי מעניינים אתכם ובמה הייתם רוצים שנתמקד.

אנחנו פה בשבילכם :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>